"Laima" un "Selga" laiž klajā Ziemassvētku produktu kolekciju un jauna veida piparkūkas
Jauna veida "Selgas" kraukšķīgo piparkūku un īpašo "Laimas" Ziemassvētku kolekciju kopumā veido 32 jau iecienīti un arī jauni produkti. Jauno piparkūku ieviešanā un jaunu ražošanas iekārtu iegādē ir investēti 10 000 eiro, savukārt Ziemassvētku kolekcijas radīšanā - 44 000 eiro.
"Zīmoli "Laima" un "Selga" ik gadu rada jaunas Ziemassvētku kolekcijas, lai katram būtu iespēja izvēlēties gaumei un vajadzībām atbilstošāko produktu, kas jau gatavs dāvināšanai - ar pārdomātu svētku dizainu un gardu saturu. Šogad būtiskākais jaunums ir kraukšķīgās "Selga" piparkūkas, kas ir radītas sevišķi plānas un kraukšķīgas, turklāt īpašās - Ziemassvētku vīriņa un brieža Rūdolfa - formās, kas līdz šim Latvijā nav ražotas," norādīja Mikša.
"Laima" un "Selga" Ziemassvētku kolekcija pilnā sortimentā pieejama visā "Laima" saldumu veikalu tīklā un lielākajos Latvijas tirdzniecības veikalos.
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" pārstāv šādus produktu zīmolus - "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi" un "Taffel".
"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" (iepriekš "NP Foods") apgrozījums 2015.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 740 000 eiro un sasniedza 71,6 miljonus eiro, bet koncerna zaudējumi bijuši 1,214 miljoni salīdzinājumā ar 1,107 miljonu eiro peļņu iepriekšējā gadā.
Uz sarakstu