Banner 980x90

Darbu sāk modernizētais "Latvenergo" klientu pašapkalpošanās portāls "elektrum.lv"

Ilustratīvs foto/ Foto: Pilseta24.lv
Ilustratīvs foto/ Foto: Pilseta24.lv

Līdzšinējā AS "Latvenergo" klientu pašapkalpošanās portāla "e-latvenergo.lv" vietā darbu sācis jaunais portāls "elektrum.lv", aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

Tā modernizācija notikusi līdz ar jaunās klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmas maiņu. Portālā būs ērtāk labot klienta datus un pārlūkot maksājumu vēsturi, būs iespējams apmaksāt citas personas rēķinu, kā arī atjaunots viedo skaitītāju datu pārskats, kurā iespējams ērti salīdzināt elektrības patēriņu dažādos laika periodos.

Līdz ar notikušo pāreju uz jaunu norēķinu un klientu apkalpošanas sistēmu un jauna "Latvenergo" klientu pašapkalpošanās portāla izveidi adreses "http://www.e-latvenergo.lv " vietā lietotājs automātiski tiks novirzīts uz jauno portālu ar jauno adresi - "http://www.elektrum.lv". Līdzšinējā adrese būs pieejama vēl ierobežotu laiku.

"Elektrum" vārds daudziem uzņēmuma klientiem ir zināms kā "Latvenergo" piedāvāto elektroenerģijas produktu nosaukums, tāpēc šādi nosaukts arī modernizētais portāls, kurā lietotājs var atrisināt visus ar elektroenerģiju saistītus jautājumus. Līdztekus jaunajam nosaukumam un dizainam pašapkalpošanās portāls ir ieguvis arī virkni dažādu funkcionālu uzlabojumu, kas klientiem atvieglos ikdienas darbību šajā vietnē.

Iepriekš analizējot pašapkalpošanās portāla statistiku, secināts, ka no reģistrētajiem 475 000 portāla apmeklējumiem mēnesī vairāk nekā 10% pieslēgšanās notiek, izmantojot mobilās ierīces. Tādēļ jaunais pašapkalpošanās portāls ieguvis tādu dizainu, kas automātiski pielāgojas lietotās ierīces ekrāna izmēriem un tehniskajiem parametriem, atvieglojot darbu gan ar datoru, gan planšetdatoru, gan viedtālruni.

Modernizētajā portālā atvieglota klienta kontaktu datu labošana, atjaunots arī viedo skaitītāju datu pārskats, kurā iespējams salīdzināt elektrības patēriņu dažādos laika periodos. Tāpat būs iespējams apmaksāt citas personas, piemēram, vecāku, rēķinus par elektroenerģiju. Jaunizveidotajā sadaļā "Patēriņa pārskats" būs iespējams pārlūkot veiktos maksājumus, šie jauninājumi ļaus klientiem salīdzināt patērētās elektroenerģijas datus ar iepriekšējiem periodiem, tādējādi būs iespējams izdarīt secinājumus, kā izmaiņas elektroenerģijas lietošanas paradumos un energoefektivitātē atspoguļojas ikmēneša patēriņā.

Portālā uzlabots arī "Elektrum" produktu katalogs un modernizēts produktu izvēles kalkulators, kļuvuši pieejami detalizēti ikmēneša pārskati par mainīgās elektroenerģijas cenas aprēķinu un ieviesti citi jauninājumi.

"Latvenergo" klientu skaits un apstrādājamā informācija ir ļoti apjomīga, tādēļ pāreja uz sistēmas gala lietotni klientiem prasīja vairākas dienas. Kā jau iepriekš izskanējis, "Latvenergo" laika posmā no 21. līdz 26.augustam veica pāreju uz jaunu klientu apkalpošanas un norēķinu sistēmu, tās laikā nebija pieejams pašapkalpošanās portāls "http://www.e-latvenergo.lv", apmeklētājiem īslaicīgi slēgti klientu apkalpošanas centri, bet klientu serviss strādāja ar ierobežotu informācijas apjomu.

Kā ziņots, "Latvenergo" peļņa pērn augusi par 33%, liecina SIA "Firmas.lv" informācija. "Latvenergo" peļņa pērn bija 34 976 548 eiro, turpretī 2013.gadā - 26 227 928 eiro.

Savukārt energokompānijas apgrozījums pērn saruka par 27% - no 944 463 385 eiro 2013.gadā līdz 741 107 898 eiro pērn.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)