Pētījums: Latvijā pieaug patērētāju apmierinātība

Baltijas valstu iedzīvotāji kopumā ir apmierinātāki nekā iedzīvotāji vidēji Eiropā, kurā kopējais indekss ir 77 punkti.
Igaunijā apmierinātības indekss šī gada pirmajā ceturksnī ir 83 punkti, kas ir par četriem punktiem vairāk nekā šādā periodā pērn. Tikmēr lietuvieši kopumā patlaban ir optimistiskāki. Lietuvas apmierinātības indekss ir 84 punkti. Tomēr Lietuvā vērojama negatīva tendence, proti, salīdzinot ar 2014.gada pirmo ceturksni, kad indekss bija 86, šogad tas ir noslīdējis par diviem punktiem.
"Nielsen Global Survey", kas iekļauj Starptautisko Patērētāju noskaņojuma indeksu, tiek veikts reizi ceturksnī kopš 2005.gada.
Jaunākais pētījums veikts šī gada februārī un martā. Tā laikā aptaujāti vairāk nekā 30 000 patērētāju 60 pasaules valstīs.
"Nielsen" ir globāla informācijas un mērījumu kompānija ar vadošo pozīciju mārketinga un patērētāju informācijas, televīzijas un citu mediju mērījumu, tiešsaistes un mobilo mērījumu jomā.
Kompānija "Nielsen" strādā aptuveni 100 valstīs, tās centrālie biroji atrodas Ņujorkā, ASV un Dīmenē, Nīderlandē.