Banner 980x90

Talsos SIA "Adax 2" klienti nesaņem abonēšanas maksas kompensācijas

Jau mēnesi iedzīvotāji ļoti aktīvi aizpilda iesniegumus, lai SIA "Talsu ūdens" pārrēķinātu abonēšanas maksu par periodu, kurā tā iekasēta nepamatoti. Vairāki desmiti klientu jau saņēmuši kompensācijas, taču apsaimniekotāja dēļ to pašlaik nevar pārskaitīt SIA "Adax 2" klientiem, pilsētas informācijas portālam Talsi24.lv ziņo Talsu ūdens.

Visaktīvākie iesniegumu rakstīšanā ir SIA "Talsu ūdens" un SIA "Talsu namsaimnieks" klienti – vidēji dienā no abu uzņēmumu klientiem tiek saņemti ap desmit iesniegumu. Bet visa augusta laikā lūgumu pārrēķināt abonēšanas maksu izteikuši tikai 11 SIA "Adax 2" klienti. Taču šie iedzīvotāji kompensācijas nav saņēmuši, jo pārrēķina process apstājies jau pašā sākumposmā.

Lai saņemtu kompensāciju, SIA "Talsu ūdens" un abu apsaimniekotāju klientiem aizpildītās veidlapas jānogādā SIA "Talsu ūdens" birojā. Tālāk uzņēmuma darbinieki e-pastā nosūta apsaimniekotājam ieskenētu iesniegumu ar lūgumu izsniegt abonenta ūdensapgādes pakalpojuma izmantošanas/apmaksas bilanci. Ja SIA "Talsu namsaimnieks" bilances nosūta ļoti operatīvi un sadarbojas ar SIA "Talsu ūdens" abonentu daļu, tad SIA "Adax 2" mēneša laikā uz e-pastiem nav reaģējis vispār un nav pat atbildējis, vai ieskenētie dokumenti ir saņemti.

Atgādinām, ka abonēšanas maksu pārrēķinu var pieprasīt par periodu no 2012.gada 12.maija līdz 2013.gada 1.martam, kad tā iekasēta nepamatoti. Iesnieguma veidlapas var saņemt gan www.talsuudens.lv sadaļā "Veidlapas", gan arī SIA "Talsu ūdens" birojā Raiņa ielā 17. Iesniegumus var aizpildīt tikai personas, kurām noslēgts aktīvs līgums ar SIA "Talsu ūdens", SIA "Talsu namsaimnieks" vai SIA "Adax 2", nevis ģimenes locekļi vai citas personas. Klientam tiek piedāvātas trīs iespējas – novirzīt kompensāciju parādsaistību apmaksai par SIA "Talsu ūdens" sniegtajiem pakalpojumiem vai nākamā rēķina par ūdens apgādes pakalpojumu apmaksai vai arī pārskaitīt uz klienta norēķinu kontu. Izvēloties pēdējo variantu, SIA "Talsu ūdens" aicina iedzīvotājus, nākot aizpildīt veidlapas uzņēmuma birojā, bankas konta vai Latvijas Pasta maksājuma konta numurus paņemt līdzi, jo prakse liecina, ka daudzi savu kontu numurus nezina un iesniegumu rakstīšanu nevar pabeigt līdz galam. Tāpat uz iesnieguma pildīšanas brīdi obligāti ir jābūt noziņotam ūdens patēriņa skaitītāja rādījumam.

Pašlaik SIA "Talsu ūdens" abonēšanas maksas pārrēķinu veicis 2389,71 eiro apmērā. No visiem iesniegumiem tikai viens klients vēlējies, lai pārrēķina summa tiek atrēķināta no parāda par saņemtajiem SIA "Talsu ūdens" pakalpojumiem. Pārējie izvēlas kompensāciju saņemt savā bankas kontā vai novirzīt nākamo rēķinu apmaksai.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)