Ādažu novada pašvaldība meklē Kancelejas lietvedības sekretāri
Ādažu novada dome aicina darbā Kancelejas lietvedības sekretāri uz noteiktu laiku, pilsētas informācijas portāls Saulkrasti24.lv uzzināja Ādažu novada pašvaldībā.Prasības pretendentiem:
* profesionālā vidējā izglītība, vēlama lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis), vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze;
* teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
* teicamas lietvedības zināšanas;
* ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
* labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām (dokumentu vadības sistēmas "Namejs" pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību);
* teicamas latviešu valodas zināšanas;
* vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas;
* augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.
Galvenie pienākumi:
* apmeklētāju pieņemšana;
* ienākošo dokumentu un zvanu plūsmas koordinēšana un organizēšana;
* dokumentu sagatavošana, noformēšana un reģistrēšana;
* sēžu administrēšana un protokolēšana.
Par priekšrocību uzskatīs:
* darba pieredzi sēžu administrēšanā un protokolēšanā.
Pašvaldība piedāvā:
* atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
* sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstules un CV lūdzam sūtīt līdz 2014.gada 17.augustam uz e-pastu: dome@adazi.lv vai pastu: Ādaži novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996461. Uz sarakstu