Banner 980x90

Ādažu novada pašvaldība meklē Kancelejas lietvedības sekretāri

Ādažu novada dome aicina darbā Kancelejas lietvedības sekretāri uz noteiktu laiku, pilsētas informācijas portāls Saulkrasti24.lv uzzināja Ādažu novada pašvaldībā.

Prasības pretendentiem:
* profesionālā vidējā izglītība, vēlama lietvedībā (trešais kvalifikācijas līmenis), vismaz 1 gadu ilga praktiskā darba pieredze;
* teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes;
* teicamas lietvedības zināšanas;
* ar darba pienākumu izpildi saistīto normatīvo aktu pārzināšana;
* labas iemaņas darbā ar MS Office datorprogrammām (dokumentu vadības sistēmas "Namejs" pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību);
* teicamas latviešu valodas zināšanas;
* vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas;
* augsta atbildības izjūta, precizitāte un spēja strādāt dinamiskos apstākļos.

Galvenie pienākumi:
* apmeklētāju pieņemšana;
* ienākošo dokumentu un zvanu plūsmas koordinēšana un organizēšana;
* dokumentu sagatavošana, noformēšana un reģistrēšana;
* sēžu administrēšana un protokolēšana.

Par priekšrocību uzskatīs:
* darba pieredzi sēžu administrēšanā un protokolēšanā.

Pašvaldība piedāvā:

* atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
* sociālās garantijas.

Pieteikuma vēstules un CV lūdzam sūtīt līdz 2014.gada 17.augustam uz e-pastu: dome@adazi.lv vai pastu: Ādaži novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads LV-2164. Uzziņas pa tālruni 67996461.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)