Alūksnes novada pašvaldība meklē projektu vadītāju
Alūksnes novada pašvaldība izsludinājusi pretendentu pieteikšanos uz vakanto projektu vadītāja amatu (uz noteiktu laiku), pilsētas informācijas portāls Aluksne24.lv uzzināja novada pašvaldībā.Galvenie darba pienākumi:
* organizēt finanšu piesaisti novada attīstības projektiem;
* gatavot projektu pieteikumus un organizēt projektu ieviešanu;
* dokumentēt projektu rezultātus, gatavot pārskatus;
* uzraudzīt projekta īstenošanas gaitu ieviešanas laikā.
Prasības pretendentam:
* augstākā izglītība;
* papildizglītība projektu vadībā;
* teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standartprogrammas);
* pieredze projektu vadībā un ieviešanā, darbā ar ESF, ERAF tiks uzskatīta par priekšrocību;
* spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus;
* labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā.
Pieteikuma (motivācijas) vēstuli, dzīves un darba aprakstu (CV) līdz 2014.gada 22.aprīlim plkst.16.00 var nosūtīt pa faksu 64381150, e-pastu dome@aluksne.lv, pa pastu vai nogādāt personīgi - Alūksnes novada pašvaldībai, Dārza ielā 11, Alūksnē, LV - 4301, 306.kabinets. Kontaktpersona Janīna ČUGUNOVA, t.26118815. Uz sarakstu