Burtnieku novada pašvaldība izsludina Izpilddirektora vietnieka vakanci
Burtnieku novada pašvaldība aicina darbā Izpilddirektora vietnieku (-ci) (uz nenoteiktu laiku), pilsētas informācijas portāls Valmiera24.lv uzzināja Burtnieku novada pašvaldībā.Pamatprasības pretendentam:
* atbilstoša augstākā izglītība;
* profesionālā darba pieredze vadošā amatā komercsabiedrībā, valsts vai pašvaldības iestādēs vismaz trīs gadi. Pieredze īpašumu apsaimniekošanas jomā valsts iestādē vai pašvaldībā tiks uzskatīta par priekšrocību;
* Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību pārzināšana, organizatora spējas, iniciatīva un prasme atbildīgi komunicēt ar pašvaldības darbiniekiem visos līmeņos, fiziskām un juridiskām personām, masu informācijas līdzekļu pārstāvjiem;
* teicamas latviešu valodas zināšanas, kā arī labas angļu un krievu valodas zināšanas;
* teicamas prasmes strādāt ar "Microsoft Office" programmām;
* zināšanas dokumentu pārvaldībā, normatīvo aktu/lēmumu projektu izstrādē, projektu vadībā, darbu organizēšanā un vadīšanā;
* zināšanas par valsts pārvaldi un tās struktūru;
* B kategorijas autovadītāja apliecība.
Galvenie pienākumi:
* organizēt, pārraudzīt un risināt jautājumus par pašvaldībai piederošo ceļu, ielu, zemju, mežu, dzīvojamo un neapdzīvojamo telpu izmantošanu, perspektīvo attīstību un uzraudzību;
* organizēt un pārraudzīt pašvaldības ūdenstilpju attīstības stratēģijas un apsaimniekošanas noteikumu izstrādi un realizāciju.
* organizēt un pārraudzīt pašvaldības administratīvās teritorijas infrastruktūras attīstības projektu izstrādi un vadību;
* savas kompetences ietvaros izstrādāt priekšlikumus pašvaldības budžeta projektam vai budžeta grozījumiem;
* aizvietot izpilddirektoru tā prombūtnes laikā.
Motivētu pieteikuma vēstuli un CV, vēlams ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, iesūtīt līdz 2014.gada 9.decembrim pa pastu Vanagu ielā 4, Valmieras pagastā, Burtnieku novadā, LV-4219; pa faksu 64238257, vai e-pastu info@burtniekunovads.lv. Informācija pa tālruni 29388422. Uz sarakstu