Carnikavas novada pašvaldība aicina darbā tautas nama vadītāju
Carnikavas novada pašvaldība aicina darbā tautas nama vadītāju, pilsētas informācijas portālu Saulkrasti24.lv informēja Carnikavas novada pašvaldībā.Pieteikšanās līdz 11.augustam.
Galvenie darba pienākumi:
* Tautas nama "Ozolaine" (turpmāk – Tautas nams) darba organizēšana, vadīšana, pasākumu
plāna sastādīšana un tā realizācija,
* Tautas nama darbinieku (kultūras pasākumu organizatora, pulciņu vadītāju, tehnisko
darbinieku) darba organizācija un pienākumu kontrole,
* Tautas nama budžeta plāna sagatavošana apstiprināšanai, atbildība par tā izpildi,
* savas kompetences līgumu sagatavošana ar citām iestādēm, sabiedriskām organizācijām un
atsevišķām personām,
* saimniecisku jautājumu risināšana Tautas nama ēkas uzturēšanai,
* sponsoru līdzekļu un projektu līdzfinansējuma piesaiste novada kultūras pasākumiem,
* kultūras centru darbību reglamentējošu normatīvo aktu ievērošana.
Prasības kandidātei/am:
* augstākā vai vidējā speciālā humanitārā izglītība,
* zināšanas un prasmes kultūras darba organizācijā (menedžmentā), organizatora dotības,
prasme uzstāties publikas priekšā,
* kultūras jomu reglamentējošu normatīvo aktu pārzināšana,
* svešvalodu zināšanas vismaz sarunvalodas līmenī,
* iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku,
* precizitāte, augsta atbildības sajūta,
* komunikabilitāte, pašiniciatīva,
* prasme racionāli organizēt savu darbu,
* darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Pašvaldība piedāvā:
* aizraujošu pilna laika darbu,
* iespēju strādāt radoši un ar iniciatīvu,
* stabilu, konkurētspējīgu atlīdzību,
* sociālās garantijas,
* mūsdienu prasībām atbilstošus darba apstākļus.
Pieteikumus ar dzīves aprakstu (CV) un motivācijas vēstuli lūgums sūtīt uz e-pastu:dome@carnikava.lv vai pa pastu Carnikavas novada pašvaldībai uz adresi – Stacijas ielā 5, Carnikavā, Carnikavas novadā, LV – 2163 līdz 2014.gada 11.augustam. Tālrunis uzziņām: 67993688, 67993545. Par otrās kārtas atlasi pašvaldība paziņos pa Jūsu norādīto tālruni vai e-pastu.
Uz sarakstu