Cēsu pašvaldība aicina novērtēt pašvaldības klientu apkalpošanu
Lai izvērtētu līdzšinējo Cēsu novada pašvaldības darbību klientu apkalpošanā un to pilnveidotu un uzlabotu, pašvaldība aicina iedzīvotājus līdz 16.oktobrim piedalīties klientu pakalpošanas novērtēšanā.
Kā aģentūra LETA noskaidroja pašvaldībā, viedokli iespējams izteikt pašvaldības mājaslapā "www.cesis.lv" ievietotajā interaktīvajā aptaujā, rakstot elektroniski uz e-pasta adresi "iac@cesis.lv", ierodoties personīgi Klientu apkalpošanas centrā vai zvanot pa tālruni 64161807. Anketas pieejamas arī Cēsu novada pašvaldības izdevumā "Cēsu Vēstis".
Cēsu novada pašvaldības darbības mērķi, nodrošinot pašvaldības funkcijas, ir radīt patīkamu vidi dzīvošanai un uzņēmējdarbības attīstības iespējām, kā arī būt atvērtai un draudzīgai pašvaldībai. Šo mērķu un uzdevumu izpilde var tikt realizēta, sniedzot pakalpojumus un apkalpojot mūsu klientus - iedzīvotājus, organizācijas, sadarbības partnerus.
Cēsu novada pašvaldības pamatprincipi klientu apkalpošanā ir darbinieku profesionalitāte (cik zinoši un atvērti sadarbībai, objektīvi spēj piedāvāt klientam labāko risinājumu), reputācija (cik lielā mērā klienti ir pārliecināti par pašvaldības godīgumu), izcila apkalpošanas kvalitāte (kā nodrošinām klientiem nevainojamu apkalpošanu), pieejamība (dažādas saziņas iespējas, fiziskā pieejamība, pieejamība dažādām sociālām grupām) un uzticamība (cik lielā mērā klienti uzticas savai pašvaldībai un jūtas droši par viņu problēmu risināšanu). Ir aizritējis gads, kopš šie principi ir noteikti ilglaicīgai un pastāvīgai darbībai visām pašvaldības iestādēm. Klientu apkalpošana ir divpusējs sadarbības process starp pašvaldības darbiniekiem un klientiem, un ikdienas situācijas prasa dažādus risinājumus, pieeju, mācības un izpratni.
Uz sarakstu