Daugavpils pašvaldība bez iepirkuma plāno atvēlēt 72 600 eiro sevis popularizēšanai PBK
Kā aģentūrai LETA apgalvoja Daugavpils domes preses dienestā, iepirkumu par raidlaika iegādi Daugavpils pilsētas pašvaldība nav rīkojusi, jo šādas tiesības tai paredzot Publisko iepirkumu likuma 3.panta 1.daļas 2.punkts.
Minētajā punktā teikts, ka šo likumu nepiemēro, ja pasūtītājs slēdz līgumu par "programmas materiāla veidošanu, pilnveidošanu, inscenēšanu vai pārveidošanu, ja tas paredzēts apraidei, ko veiks raidorganizācija, kā arī par raidlaiku".
PBK pilsētas reklamēšanai esot izvēlēts tā augstās popularitātes dēļ. Savukārt šim nolūkam paredzētā līdzekļi - 72 600 eiro - tik iespaidīgi esot "šī televīzijas kanāla salīdzinoši augstā cenrāža dēļ". Līgumā esot paredzēta konkrēta samaksa par raidlaika vienu sekundi, tāpēc dome cer, ka beigās pilsētas reklāmai PBK var tikt iztērēta arī mazāka naudas summa, skaidroja pašvaldībā.
Vēlme sadarboties ar PBK pašvaldībai esot bijusi jau vairākus gadus. Līdz šim vienoties par savstarpēji izdevīgiem raidlaika pirkšanas noteikumiem pašvaldībai ar PBK nebija izdevies.
Pēdējais piedāvājums par sadarbību pašvaldībai ienācis jau pēc tam, kad bijis apstiprināts tās šā gada budžets, tādēļ līdzekļus šīm vajadzībām bija plānots ņemt no līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem.
Jautājumu nolemts skatīt Finanšu komitejā, kura gan piedāvājumu noraidījusi. Vai minētais jautājums tiks virzīts skatīšanai Daugavpils domes sēdē, pašvaldības preses dienestā paskaidrot nevarēja.
Sadarbībai ar visiem vietējiem un republikāniskajiem masu medijiem Daugavpils pilsētas pašvaldības budžetā šogad ir paredzēti 66 300 eiro.
Uz sarakstu