Jelgavas pilsētas pašvaldība sākusi aptauju par pakalpojumu kvalitāti
Pašvaldība tās mājaslapā sākusi aptaujāt Jelgavas iedzīvotājus, lai noskaidrotu pilsētas Klientu apkalpošanas centra darba vērtējumu, aģentūra LETA uzzināja Jelgavas pilsētas pašvaldībā.
Aptaujas mērķis ir pilnveidot un uzlabot pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitāti iedzīvotājiem.
Pašvaldība šādu apmeklētāju anketēšanu veic jau kopš 2005.gada. Lai varētu pilnveidot tās sniegto pakalpojumu kvalitāti, respondentam ir iespēja sniegt savus ieteikumus Klientu apkalpošanas centra darbības uzlabošanai.
Anketu iespējams aizpildīt Jelgavas pašvaldības mājaslapā "jelgava.lv".
Uz sarakstu