Kampaņā "Uzslavē labu servisu 2013" iesaistās arī Siguldas pašvaldība
Siguldas novada pašvaldība jau otro gadu iesaistījusies akcijā "Uzslavē labu servisu!", aicinot arī novada iedzīvotājus un uzņēmējus novērtēt labu servisu pašvaldības klientu apkalpošanas vietās, pilsētas informācijas portāls Sigulda24.lv uzzināja Siguldas novada pašvaldībā.Akcijas laikā no 1.līdz 31.martam novada iedzīvotāji tiek aicināti uzslavēt Siguldas novada pašvaldības darbu vairākos veidos:
* aizpildot anketu internet vietnē www.sigulda.lv (baneris lapas labajā pusē);
* portālā www.uzslave.lv, ierakstot pozitīvo atsauksmi uzslavu formā;
* zvanot uz informatīvo tālruni 1188;
* aizpildot anketu pašvaldības klientu apkalpošanas vietās.
Akcijai noslēdzoties, 12.aprīlī tiks noskaidroti Latvijas uzņēmumi un iestādes, kas sniedz izcilu klientu servisu, ko atzinīgi novērtējusi sabiedrība un eksperti. Pašvaldības un valsts iestādes tiks vērtētas nominācijās:
* "Sabiedrībai draudzīgākā pašvaldība un/vai tās iestāde";
* "Uzņēmumiem draudzīgākā pašvaldība un/ vai tās iestāde";
* "Sabiedrībai draudzīgākā valsts vai pašvaldību iestāde e-pakalpojumos";
* "Uzņēmumiem draudzīgākā valsts vai pašvaldību iestāde e -pakalpojumos"
Nominētie uzņēmumi tiks īpaši izcelti un apbalvoti ar Labsserviss.lv kvalitātes zīmi "Klienti mūs uzslavē 2013".
Akcija "Uzslavē labu servisu!" ir efektīvs veids, kā pašvaldība var izvērtēt jau paveikto klientu apkalpošanas jomā, sadzirdēt iedzīvotāju un akcijas organizatoru vērtējumus un ierosinājumus, lai pilnveidotu Siguldas novada iedzīvotājiem sniegto klientu apkalpošanas kvalitāti! Šī novērtēšanas kampaņa notiek visā Latvijā, un tajā piedalās ne tikai uzņēmēji, bet arī valsts un pašvaldību iestādes. Uz sarakstu