Valmieras pilsētas pašvaldība aicina darbā klientu konsultantu
Valmieras pilsētas pašvaldība uz nenoteiktu laiku aicina darbā klientu konsultantu, pilsētas informācijas portāls Valmiera24.lv uzzināja pašvaldībā.
Galvenie darba pienākumi:
* informēt apmeklētājus par Valmieras pilsētas pašvaldības (turpmāk – pašvaldība) iestāžu un struktūrvienību darbību un pakalpojumiem;
* komunicēt ar apmeklētājiem klātienē, pa tālruni vai internetā, atbildot uz jautājumiem un iesakot pareizo problēmas risinājuma secību;
* pieņemt pašvaldībai adresētos dokumentus;
* sniegt konsultācijas jautājumos par dzīvesvietas deklarēšanu un anulēšanu, pieņemt personu dzīvesvietas deklarācijas un aktualizēt ziņas Iedzīvotāju reģistrā;
* nodrošināt iespēju pašvaldības apmeklētājiem veikt skaidras vai bezskaidras naudas darījumus;
* veikt pašvaldības pasta sūtījumu noformēšanu, uzskaiti un nodošanu pastā;
* veikt preču pasūtījumus.
Prasības kandidātam:
* otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstāka izglītība sociālo zinātņu jomā;
* priekšroka pretendentiem ar iepriekšējo darba pieredzi (vismaz divi gadi) klientu apkalpošanas jomā;
* labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, precizitāte darbu izpildē, spēja strādāt komandā;
* valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
* angļu un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
* labas zināšanas darbā ar biroja tehniku, programmatūru.
Pašvaldība piedāvā:
* sociālās garantijas;
* labus darba apstākļus;
* profesionālās pilnveidošanās iespējas.
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas var iesniegt elektroniski, izmantojot drošu elektronisko parakstu, nosūtot uz e-pasta adresi: pasts@valmiera.lv, personīgi Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā vai nosūtīt Valmieras pilsētas pašvaldībai Lāčplēša ielā 2, Valmierā, LV-4201, ar norādi "Pieteikums vakantajam klientu konsultanta amatam" līdz 2015.gada 17.novembrim plkst.16.00. Tālrunis papildu informācijai 64207121.