Banner 980x90

Valmieras pilsētas pašvaldība piedalās kampanā "Uzslavē labu servisu!"

Martā Valmieras pilsētas pašvaldība jau sesto gadu piedalīsies klientu servisa kvalitātes uzlabošanas kampaņā "Uzslavē labu servisu!", pilsētas informācijas portālu Valmiera24.lv informēja Valmieras pilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību un tūrisma nodaļas sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Rence.

Laba servisa mēneša ietvaros tiks organizētas tikšanās ar pilsētas iedzīvotājiem, notiks Atvērto durvju diena, kā arī ikviens pašvaldības apmeklētājs tiks aicināts izteikt savu viedokli par apkalpošanas servisa kvalitāti pašvaldībā.

Viena no Laba servisa mēneša aktivitātēm būs Valmieras pilsētas pašvaldības vadības un iedzīvotāju tikšanās. Šogad notiks divas tikšanās ar iedzīvotājiem - 18.martā plkst.18.00 Valmieras 5. vidusskolā un 20.martā plkst.18.00 Valmieras Pārgaujas ģimnāzijā. Iedzīvotāju sapulces ir ikgadējs pasākums, kas tiek organizēts, lai  informētu valmieriešus par aktualitātēm pilsētā, uzsāktajiem un plānotajiem projektiem, kā arī sniegtu atbildes uz interesentu jautājumiem.

Marta vidū Valmieras pilsētas pašvaldība organizēs Atvērto durvju dienu, kurā piedalīsies Vidzemes Augstskolas studenti. Studenti pašvaldībā varēs uzzināt vairāk par darba specifiku un ikdienu, kā arī uzdot interesējošos jautājumus pašvaldības vadībai.

Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā (APC) pagājušajā gadā vien dažādos jautājumos vērsušies vairāk nekā 11570 cilvēku, turklāt iedzīvotāji un uzņēmumu pārstāvji vēršas arī citās pašvaldības struktūrvienībās un iestādēs. "Šī akcija ir lieliska iespēja paskatīties uz savu darbu no malas un uzzināt uzņēmēju, Valmieras iedzīvotāju un citu organizāciju vērtējumu par pašvaldības sniegumu. Vienlaikus "Laba servisa" aktivitātes ir pozitīvs stimuls vēl vairāk uzlabot pašvaldības sniegto pakalpojumu kvalitāti un sadarbību ar iedzīvotājiem, kā arī celt darbinieku prasmes un zināšanas. Labam servisam ir jābūt ikdienas praksei – pretimnākošai, profesionālai un laipnai attieksmei pret ikvienu, jo pašvaldības vērtība ir tās iedzīvotāji", atzīmē Valmieras pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs Inesis Boķis.

Laba servisa mēneša laikā iedzīvotāji tiek aicināti uzslavēt uzņēmumus un iestādes, kas patīkami pārsteiguši ar laipnu apkalpošanu, labāku problēmas risinājumu vai vienkārši smaidu. Savu viedokli par apkalpošanas servisa kvalitāti Valmieras pilsētas pašvaldībā var paust, aizpildot anketu pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā un iemetot to šim nolūkam paredzētajā aptaujas kastē, kā arī elektroniski portālā http://uzslave.lv/widget/profile.php?url=www.valmiera.lv un zvanot uzziņu dienestam 1188.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)