Vidzemes slimnīca, Valmieras pilsētas pašvaldība un ViA saņem "Uzslavē labu servisu!" apbalvojumus
Šodien tika nosaukti kampaņas "Uzslavē labu servisu!" uzvarētāji, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja kampaņas rīkotāji.Uzslavētāko vidū iekļuvuši uzņēmumi, kuri saņēmuši lielāko uzslavu skaitu no saviem klientiem, kā arī guvuši augstāko novērtējumu "TNS Latvija" veiktajā klientu servisa kvalitātes vērtēšanas pētījumā.
Šogad uzslavētāko uzņēmumu vidū ir "Statoil", "Stenders", "EuroAptieka", "Avon Cosmetic", "Danske banka", "Nordea banka", "BTA", "Tele2", "Balticom", "Hotel Jūrmala SPA", "Jēkaba aģentūra", Banku augstskola, "Nordisk", "Manaslecas.lv", papīrfabrikas "Līgatne" makulatūras savākšanas punkts, restorāni "Ribs&Rock" un "ZeDonats", "Norde", "Premium Medical", "DPD Latvia", "airBaltic", "Starptautiskā lidosta "Rīga", Olimpiskais sporta centrs, "Cinamon", "TSC" un "G4S".
Tika piešķirtas arī divas "Labsserviss.lv" reģionālās balvas - Vidzemes slimnīcai un "Hotel Jelgava". Sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru (LTRK) tika īpaši apbalvots uzslavētākais uzņēmums, kura klienti ir juridiskas personas, - balvu saņēma "Nordtext". LTRK šogad apbalvoja arī Rīgas pilsētas būvvaldi nominācijā "Sabiedrībai draudzīgākā valsts un pašvaldību iestāde", savukārt Valmieras pilsētas pašvaldība saņēma apbalvojumu kā "Uzņēmējiem draudzīgākā valsts un pašvaldību iestāde".
Īpašu atzinību par profesionalitāti klientu servisā restorānu, bāru, kafejnīcu un viesnīcu nozarēs "Hotel Jūrmala SPA" un restorānam "LeDome" piešķīra Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija. Savukārt kampaņas galvenā partnera "Swedbank" īpašā atzinība tika izteikta Vidzemes Augstskolai.
Uzslavētākie uzņēmumi saņēma diplomus un īpašas uzlīmes "Klienti mūs uzslavē 2011", kuras darbiniekiem un sabiedrībai arī turpmāk atgādinās, ka klients ir uzņēmuma lielākā vērtība un prioritāte.
Šogad kampaņā piedalījās 124 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz 1 200 apkalpošanas vietas visā Latvijā. Uz sarakstu